Гарантія
Обмін та повернення
Відповідно до статей 8 і 9 Закону України «Про захист прав споживачів» наші покупці можуть обміняти або повернути будь-яку одиницю товару, придбану в інтернет-магазині «GASTON» протягом 14 днів.
Виняток становить товар з індивідуально-визначальними властивостями, тобто виконаний на замовлення для конкретного покупця.
Що потрібно для повернення або заміни товару.
- Документ, що підтверджує покупку в нашому магазині. Це гарантійний талон, паспорт виробу, товарна накладна або чек.
- У товару, що підлягає обміну, повинен бути збережений товарний вид та повна комплектація (включаючи інструкції та інші документи).
- З моменту покупки не повинно пройти більше 14 днів (при заміні товару належної якості).
Якщо товар, який придбаний у нас, виявився неналежної якості (брак), то за бажанням покупця він може:
- бути замінений аналогічним (протягом 60 днів, якщо даної моделі немає в наявності, а покупець бажає придбати саме її та згоден чекати);
- замінений будь-яким іншим товаром з асортименту нашого інтернет-магазину з відповідним перерахуванням;
- покупець може повернути свої гроші.
Повернення грошових коштів здійснюється тільки на особисту картку покупця в термін від 1 до 7 днів з моменту отримання нами товару для обміну.
Повернення товару здійснюється тільки через послуги перевізника.
При цьому оплату пересилки здійснює покупець.
У разі повернення коштів, сума доставки товару нами не компенсується.
В яких випадках товар поверненню та обміну не підлягає.
- Якщо товар виконувався під індивідуальне замовлення покупця.
- Якщо з моменту покупки пройшло більше 14 днів.
- Якщо відсутній документ, що підтверджує факт покупки.
- Якщо у товару, що підлягає обміну, порушений товарний вигляд або комплектація.
- Якщо сервісний центр виявить, що поломка сталася внаслідок порушення експлуатаційних правил покупцем.
- Якщо товар був у вживанні (в разі заміни товару належної якості).
- Якщо товар повертається з ушкодженнями.
Щоб уникнути неприємних сюрпризів, ми рекомендуємо перевіряти отриманий товар в кур'єрській службі та в разі виявлення дефектів, складати відповідний акт і відмовлятися від товару. У цьому випадку за пошкоджений товар несе відповідальність перевізник або фірма-відправник.
Гарантії
Інтернет-магазин «GASTON» співпрацює тільки з надійними фірмами-виробниками, які надають на свій товар обов'язкову гарантію.
Кожна одиниця товару супроводжується технічним паспортом та гарантійним талом, де вказано:
- найменування товару;
- термін гарантійного обслуговування;
- дата продажу.
Також в гарантійному талоні вказані адреси та телефони сервісних центрів, які здійснюють гарантійне обслуговування виробів.
У яких випадках не проводиться гарантійне обслуговування.
- Якщо експертизою доведено факт порушення споживачем правил встановлення та експлуатації.
- Закінчився термін гарантійного обслуговування.
- Відсутній гарантійний талон або інший документ, що підтверджує факт перебування товару на гарантійному обслуговуванні.
Усі питання, що стосуються обміну, повернення, термінів гарантії та гарантійного обслуговування товарів, ви завжди можете з'ясувати у менеджерів, які здійснюють продаж.