Гарантія

Обмін та повернення

Відповідно до статей 8 і 9 Закону України «Про захист прав споживачів» наші покупці можуть обміняти або повернути будь-яку одиницю товару, придбану в інтернет-магазині «GASTON» протягом 14 днів.

Виняток становить товар з індивідуально-визначальними властивостями, тобто виконаний на замовлення для конкретного покупця.

Що потрібно для повернення або заміни товару.

  1. Документ, що підтверджує покупку в нашому магазині. Це гарантійний талон, паспорт виробу, товарна накладна або чек.
  2. У товару, що підлягає обміну, повинен бути збережений товарний вид та повна комплектація (включаючи інструкції та інші документи).
  3. З моменту покупки не повинно пройти більше 14 днів (при заміні товару належної якості).

Якщо товар, який придбаний у нас, виявився неналежної якості (брак), то за бажанням покупця він може:

  • бути замінений аналогічним (протягом 60 днів, якщо даної моделі немає в наявності, а покупець бажає придбати саме її та згоден чекати);
  • замінений будь-яким іншим товаром з асортименту нашого інтернет-магазину з відповідним перерахуванням;
  • покупець може повернути свої гроші.

Повернення грошових коштів здійснюється тільки на особисту картку покупця в термін від 1 до 7 днів з моменту отримання нами товару для обміну.

Повернення товару здійснюється тільки через послуги перевізника.

При цьому оплату пересилки здійснює покупець.

У разі повернення коштів, сума доставки товару нами не компенсується.

В яких випадках товар поверненню та обміну не підлягає.

  1. Якщо товар виконувався під індивідуальне замовлення покупця.
  2. Якщо з моменту покупки пройшло більше 14 днів.
  3. Якщо відсутній документ, що підтверджує факт покупки.
  4. Якщо у товару, що підлягає обміну, порушений товарний вигляд або комплектація.
  5. Якщо сервісний центр виявить, що поломка сталася внаслідок порушення експлуатаційних правил покупцем.
  6. Якщо товар був у вживанні (в разі заміни товару належної якості).
  7. Якщо товар повертається з ушкодженнями.

Щоб уникнути неприємних сюрпризів, ми рекомендуємо перевіряти отриманий товар в кур'єрській службі та в разі виявлення дефектів, складати відповідний акт і відмовлятися від товару. У цьому випадку за пошкоджений товар несе відповідальність перевізник або фірма-відправник.

Гарантії

Інтернет-магазин «GASTON» співпрацює тільки з надійними фірмами-виробниками, які надають на свій товар обов'язкову гарантію.

Кожна одиниця товару супроводжується технічним паспортом та гарантійним талом, де вказано:

  • найменування товару;
  • термін гарантійного обслуговування;
  • дата продажу.

Також в гарантійному талоні вказані адреси та телефони сервісних центрів, які здійснюють гарантійне обслуговування виробів.

У яких випадках не проводиться гарантійне обслуговування.

  1. Якщо експертизою доведено факт порушення споживачем правил встановлення та експлуатації.
  2. Закінчився термін гарантійного обслуговування.
  3. Відсутній гарантійний талон або інший документ, що підтверджує факт перебування товару на гарантійному обслуговуванні.

Усі питання, що стосуються обміну, повернення, термінів гарантії та гарантійного обслуговування товарів, ви завжди можете з'ясувати у менеджерів, які здійснюють продаж.