Умови повернення товару

Обмін та повернення

Відповідно до статей 8 та 9 Закону України «Про захист прав споживачів», наші покупці можуть обміняти або повернути будь-яку одиницю товару, придбану в інтернет-магазині «GASTON» протягом 14 днів.

Винятком є товар з індивідуально-визначальними властивостями, тобто. виконаний на замовлення конкретного покупця.

Повернення або заміна товару належної якості:

  1. Наявність документа, що підтверджує покупку у нашому магазині. Це гарантійний талон, паспорт виробу, товарна накладна чи чек.
  2. У товару, що підлягає обміну, має бути збережений товарний вигляд та повна комплектація (включаючи інструкції та інші документи).
  3. З моменту придбання не повинно пройти більше 14 днів.
  4. Витрати щодо повернення товару належної якості лягатимуть на покупця..
  5. Порядок: зателефонувати нам і попередити, що ви збираєтеся відправити товар і отримати потрібну адресу, написати заяву на повернення від руки, вкласти чек з нашого магазину, який ви отримали разом із товаром, відправити куплений товар не битий, без слідів монтажу, а також неушкодженою упаковкою. Товар, який був у використанні та/або не зберіг свої споживчі якості, поверненню не підлягає (крім гарантійних випадків).

Повернення або заміна товару неналежної якості :

  • Наявність документа, що підтверджує покупку у нашому магазині. Це гарантійний талон, паспорт виробу, товарна накладна чи чек;
  • може бути замінений на аналогічний протягом 14 днів з моменту отримання заяви на повернення;
  • замінений будь-яким іншим товаром з асортименту нашого інтернет-магазину з відповідним перерахунком;
  • покупець може повернути гроші.
  • Витрати щодо повернення товару неналежної якості лягатимуть на продавця.
  • Порядок: зателефонувати нам та попередити, що ви збираєтеся відправити товар неналежної якості та отримати потрібну адресу, написати заяву на повернення від руки, вкласти чек з нашого магазину, який ви отримали разом із товаром, відправити куплений товар.

Повернення коштів здійснюється лише з особисту карту покупця термін від 1 до 7 днів із моменту отримання нами товару обміну.

У яких випадках товар поверненню та обміну не підлягає.

  1. Якщо товар виконувався на індивідуальне замовлення покупця.
  2. Якщо з моменту покупки минуло понад 14 днів.
  3. Якщо немає документа, що підтверджує факт покупки.
  4. Якщо товар, що підлягає обміну, порушений товарний вигляд або комплектація.
  5. Якщо сервісний центр виявить, що поломка сталася через порушення експлуатаційних правил покупцем.
  6. Якщо товар був у використанні (у разі заміни товару належної якості).
  7. Якщо товар повертається із пошкодженнями.

Щоб уникнути неприємних сюрпризів, ми рекомендуємо перевіряти отриманий товар у кур'єрській службі та у разі виявлення дефектів, складати відповідний акт та відмовлятися від товару. У цьому випадку за пошкоджений товар відповідає перевізник або фірма-відправник.

Категорії товарів які не підлягатимуть поверненню

  • Дизайнерські обігрівачі;
  • Саморегулюючий кабель.

Гарантії

Інтернет-магазин «GASTON» співпрацює лише з надійними фірмами-виробниками, які надають на свій товар обов'язкову гарантію.

Кожна одиниця товару супроводжується технічним паспортом та гарантійним талом, де зазначено:

  • Найменування товару;
  • термін гарантійного обслуговування;
  • дата продажу.

Також у гарантійному талоні вказані адреси та телефони сервісних центрів, які виробляють гарантійне обслуговування виробів.

У яких випадках не провадиться гарантійне обслуговування.

  1. Якщо експертизою доведено факт порушення споживачем правил встановлення та експлуатації.
  2. Вийшов термін гарантійного обслуговування.
  3. Немає гарантійного талону або іншого документа, що підтверджує факт знаходження товару на гарантійному обслуговуванні.

Всі питання щодо обміну, повернення, термінів гарантії та гарантійного обслуговування товарів ви завжди можете з'ясувати у менеджерів, які здійснюють продаж.

Повернення товару ви можете зробити за адресою:

Українa, Київська обл, м. Ірпінь, вул. Чехова, 11.